16 juni 2008

Kommunalt, man tackar

OK, bara bussresan upp var värt allt, ett gäng övergödda "retards" satt och sov, ok, jag påstår inte att jag är skitsnygg när jag sover men skjut mig, vissa ska verkligen inte sova offentligt, men jaja jag lämnar det. Sen fick vi lyssna på busschafförens låååååååååååånga utläggning om varför man inte ska trycka på nödstopsknappen när man var färdig med toabesöket. Förresten, Var det "NÅGON" som hängde ut lökarna? och jag hade ju tydligen första parkett och missade det, vad har hänt med att vara lite uppmärksam, hmm nåja. Syster dök upp en sväng och lite senare kom Ingrid som fullbordade den starka första 6:an. Hon hade fått lyssnat på en ngt överförfriskad trött gammal gubbe som satt och skrek "Vem fan vill gå av vid Flemingsberg, HORA". Resan hem efter lite strul och väntan så fick vi hoppa på Skövdebussen som skulle stanna till i Örebro, en galen busschafför som tydligen inte hade ngn som helst koll på hastighetsregler samt att vi hamnade bredvid en laddad kille som tydligen hade en mkt givande sms konversation, så vi kan ju konstatera att om man åker kommunalt är det bara att vara beredd på en jäkla massa skumma människor. Nu blir det träning i regn, sista året lr vad säger du Sund?, Petter bara garvar....... / B

Inga kommentarer: