24 juni 2008

Allmänt bitter, lr bara lagom laddad!!!

JAAAAAAAAAAAAA var sista matchen spelad, inte bra men den är spelad, torsk med 4-2, men nu stundar en tids vila från Div 4 "om jag får be". Den ständiga från: Är det sista året, garvar du fortfarande Petter?!, jaja du hajar, får väl se, men vad vet jag, kanske är det så att det är sista året, hmm, nåja någon gång kommer jag iaf att ha rätt. Det är ngt som är på pluskontot, annars så:

Längtar jag till semestern, nja inte så farligt va, vaknade kl 05:45 i morse och var galet stressad över jobbet, som jag nu ska klara själv när min kära kollega ligger hemma på semester, ja jag vet han kommer få samma skit när jag är ledig, men jag är en obotlig egoist som skiter i alla andra, lr? nää om sanningen ska fram så har han jobbat med detta jobb i ca 20 år och har koll på allt medans jag själv började jag vid årsskiftet och har fortfarnade mkt att lära, det har bara gått 2 dagar och är redan som ett riktigt nervrak, men får vila om 2 veckor i 3 veckor för att sedan komma tillbaka till ensamheten i ca 3 veckor, "TACKSAM"... Men jag är inte bitter, visst dagarna går snabbt och jag lär mig mkt, men jag vill kunna allt ´NUUUUU på en gång.

Det ringer ute i köket, maten är klar, vad blir det?, vad tror du?, JA!!! det är jag som har lagat maten. Ska väl titta till den. Jag tuffar vidare / B

Inga kommentarer: