19 juni 2008

Jaha, tack o god natt Sverige

Orkar inte sitta här o vara bitter men det är ganska svårt att låta bli, MEN jag vill verkligen säga det att har man en coah som inte vågar satsa så har man inget i en kvartsfinal att göra, Ryssarna var bättre på varje position, punkt slut. Många gnäller på Daniel Andersson och Anders Svensson, men va FAN dom försöker ju iaf, jag är den första som erkänner att jag sågat Daniel i alla år, men jag ställer mig upp och står för min åsikt att han helt klart var en av de bästa i Sveriges trupp iår, dock lite bitter att LARS LAGERBÄCK inte vågar satsa på en ung hungrig Sebastian Larsson ist för trötta avdankade halvmissar till fotbollsspelare samt att inte våga byta ut spelare när de inte presterar. Jaja, i år var inte vårt år och vi är inte bättre, bara att inse. Nu stundar snart midsommar så låt oss ladda inför det, kör så det ryker så länge.

Vill rikta ett tanke till Asta Pettersson som varit en stor del i mitt liv, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, jag saknar dig redan, sov så gott.
Puss o kram

/ B

Inga kommentarer: