17 maj 2009

Lite text!!

Snart söndags kväll och yttligare en helg har kutat ifrån oss. Känner mig ändå nöjd med tillvaron. En kort sammanfattning så i fredags Spelade Latorp 2-2 mot IFK Kumla, lördag blev VI (för er som inte vet så syftar jag självklart på MANCHESTER UNITED) ligamästare för 3:e året i rad. Sen smög jag iväg på bio och kikade på State and play, en helt ok film, men jag tror då mer på Änglar och Demoner eller The Hangover....
I åkte ju redan på lördagen så jag har styrt båten helt själv denna helg, skulle nog ge mig själv en 3:a i betyg om jag nu skulle betygsätta mig själv.
Söndagen då, jo då har jag varit i Bhaga och hjälpt mor o far att fixa till men det enda jag fixa till var ett ryggskott, men jag tar´t, det är jag värd. Nu ser vi fram emot en 3 dagar jobbvecka innan vi tar långhelg. Mata på bara.

// B

Inga kommentarer: