31 juli 2008

Det går segt nu!!!!

Klockan ringde även i morse, laddad?? nää inte ett dugg. Det är förvisso bara 4:e morgonen efter semestern, men vad har hänt med att man ska komma tillbaka utvilad, hmm, ngt gick fel i beräkningarna där, jag är fan inte utvilad, jag är nog bara mer uppe i varv. Jobbet blir ju inte lättare när man inte får tag på ngn heller, man får ju bara höra; den du söker är på semester och väntas åter 25 Aug, jo man tackar, jävligt lättarbetat, men JAG TART!!! Det är i det här läget som man ska koncentrera sig på dom roliga och trevliga sakerna i livet, vi tar tex fotboll (fopboll på lindemål), träning i dag, sååååååå laddad, ska bli så otroligt kul att trycka ner fötterna i ett par mint/snor/äckelgröna små skor som man får blåser av bara man tittar på dom, förmodligen blir det en massa löpning oxå, svinroligt, nää men verkligen. Golfen då?, jo spelade fint i går hade 32 pinnar efter 14 hål på hemmabanan GVGK, vad händer sen med flumdum Björn, jo du han skrapar in 2 pinnar på resterande 4 hålen, det var inte bara armarna man ville höga av då. Låter jag bitter, det är lugnt det är inte så farligt men jag vill ha helg NUUUUUUUUUUUUU.

Förövrigt:


Apskoj att det står en väska där hemma packad och klar, för vad?, jo det kan man fråga sig: Har inte en jäv..... aning och det är hyfsat piss bara det, PETTER, SUND och TONY, vad ska hända. SÄG!!!!!!!!!!














/ B

Inga kommentarer: